Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

mormor på besök

Kategori: Allmänt

Igår kom barnens mormor hit från Småland. Vi började med att dricka lute kaffe och sedan sov barnen. När dom vaknat gick vi till lekparken och Neo fick gunga och leka en massa med bästisen Ebbe som också var där med sin pappa.
Sedan gick vi och matade ankorna. Neo var lite rädd för dom allra största fåglarna ;)










Efter ankmatningen smet vi en stund på stan för shopping och jag fick visa vad jag önskar mig när jag fyller år ;)

Kvällen bjöd på restaurang besök och Neo blev alldels jättetrött och busig till slut så vi gick hem och satte oss i soffan för att kika på körslaget. Barnen somnade som stockar medans jag och mamma fortsatte kvällen med tv och gotte.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: