Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Frisk

Kategori: Allmänt

Det var nog ingen magsjuka som Neo hade. I förrgår var han körig i magen 2 gånger men sedan blev det inget mer. Igår ingenting och än så länge inget i dag heller.
Han hade superaptit och var glad och pigg. Helt jättemysko. Men man vågar ju inte chansa så han fick vara hemma från förskolan igår. Men om inget annat händer så får han gå imån. Inte jättekul att vara hemma med sin mamma och lillbror. Roligare att leka och busa med kompisarna på dagis. ;) Det ärså härligt att han tycker om det så mycket!

Idag ska jag lämna in min telefon. Den är helt knäpp och bara stängs av lite då och då. När den känner för det. Då måste jag koppla in laddaren och vips så har jag typ 50% batteri igen. Jag är fullständigt rasande på den. Kanske inte skulle byttfrån iphone ändå. Jaja, jag har ju iaf min iphone4s som jag kan ha så länge. Det är ju väldigt skönt. 
Sedan tar vi tåget till Åkarp och besöker bästa vännen igen ;) Blir en massa lek, bus och kaffe (såklart)

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: