Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Redan

Kategori: Allmänt

Barnen har nu somnat och jag tänkte även jag blunda en stund snart. Efter en jobbig natt (som vanligt) med hundra uppvak från lillprinsen är jag död just nu. Han åt förvisso bara 3ggr men kom ibte till ro i natt. Kanske var det otäcka drömmar eller mycket intryck sedan gårdagen. Jag vet inte men väldigt jobbigt iaf. Klockan 07.00 var det iaf dags att gå upp och in direkt i duschen medans S fortfarande var hemma.
Frukost till oss och jag tog mig en kopp kaffe innan vi hade lekstund i Neos rum.
Neo läste böcker och Vincent lagade mat i spisen idag. Båda verkade ha kul och båda bjöd på toppenhumör ♡ Så härligt!

På med alla ytterkläder och ner på gården för lek i sandlådan för dom båda. Som sagt så hade klockan inte ens slagit halv 9 när vi gått ut.
Efter 45min tyckte jag att det räckte då det är kallt och ruggigt ute idag. Inga protester från någon av barnen så jag tror att båda tyckte vädret var rätt trist.

Lite tv tittande och lek med leksaker samtidigt fick det bli innan vi nu ligger i sängen. Tycker nog vi hunnit med en hel del än. :) Kanske blir en runda på stan eller parken (beroende på vädret) efter lunch och vid 15 är det rytmik för Neo. Hoppas Paulina och barnen ska dit också.

Hoppas dagen fortsätter i glädjens tecken. Men det tror vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: