Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft en lugn och fantastisk dag.
Jag och Vincent somnade på fm efter att jag läst bok för honom. Vi låg och mös i sängen och vips så sov vi båda. Jag vaknade efter 1,5h men lillprinsen sov vidare i 1h till.
Det blev hans enda sovpass idag. Galning! Lite mat i magen och sedan kilade vi till Caroli för att handla till vår soppa som lagades till middag ikväll.
Vi gick och hämtade Neo direkt efter vi varit o handlat och sedan gick vi till lekparken utan att göra ett stopp hemma. Jag hade tagit med mig lite sandleksaker så vi grävde i sandlådan, gungade och vi hann även med lite rutschkana. En riktigt mysig stund- bara vi 3. Vincent var iofs i vagnen men han verkade tycka det var okej.


En kille som älskar att gunga.

Vi gick hem efter ca 20-30min helt utan protester och väl hemma hade vi mer lek. Pusslade och lekte med leksaker.

Barnen var supertrötta så vid 19 tiden slocknade både två utan några större protester.
S är iväg hos en kompis och jag har hunnit med att diska, plocka i ordning, rensat leksaker, tittat på en film och nu ligger jag nerbäddad.

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: