Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Idag ställde sig iaf Neo på sina skidor. Ville åka liften för han tror att det är en karusell....:) Dock är det jobbigt för S som får springa bredvid som en tok haha!
Men när dom kom tillbaka ställde han sig på skidorna men S var tvungen att åka bakom. Hoppas det lossnar i eftermiddag eller imån iaf, så han får åka något mer själv eftersom han kan om han verkligen vill.
Jag och V gick ut på en promenad så att jag fick lite frisk luft och lite motion och han sov faktiskt hela vägen. han har sovit i 50 min nu vilket är bra för att vara honom!
Natten var jättebra. Jag fick sova 2,5h i sträck och han åt bara 2 gånger :) Gick dock och la oss ca 24.00. Gav mat vid 02.30 och ca 04.30 och sedan var det bara att kliva upp 06.15 när barnen tyckte att det skulle bli morgon. Så jag kanske fick sova 5,5h allt som allt i natt. Alltså en helt vanlig natts sömn.... Fy fan så trött man kan vara. Fattar dock ibtw hur barnen orkar.



Nu har vi varit här halva tiden och vi har det så otroligt bra! En vecka går för fort så 10 dagar hade varit perfekt.
Men så är det!:/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: