Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Grät....

Kategori: Allmänt

Det är väldigt sällan jag gråter bara sådär. Idag var det en sådan dag. Var flera månader sen senast det kom en tår. Nu ska jag berätta varför...

Neo vägrade åka skidor igår. Stod på dom och slängde sig mest ner och ville inte alls.
Vi testade idag igen med mat i magen och innan vilan. Jotack, han var så otroligt duktig!!!!! Stoffe höll i overallen baktill och han ramlade inte en enda gång.
När han åkte sitt 5e åk släppte Stoffe honom direkt och han åkte HELT SJÄLV!!! Jag filmade och när jag såg att han släppte och åkte hela backen själv och stannade upp nere i backen kom tårarna. Jag var så jävla stolt! Underbara unge ♡♡♡ Jag fick en konstig känsla i magen som kallas STOLTHET och då bara kom tårarna-helt från ingenstans!

Vi får se hur det blir imån, men denna dagen var underbar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: