Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lycka

Kategori: Allmänt

En trött mamma summerar dagen som UNDERBAR OCH VÅRIG!

När jag satt hemma ikväll och hade lagt barnen så satt jag och tänkte....tänkte på vad underbart livet är. Just nu är jag lyckligast i världen.
Så är det bara! Nästan varje dag och varje minut känner jag mig sååå lycklig och går med ett leende på läpparna! ♡ Tänk att få känna såhär. Helt makalöst!

Jag var och hämtade min beställning från meandi förut och ville nästan klä på Vincent kläderna direkt :) Så fina dom är!

Kvaliteten på dessa kläder är sjuk. Neo har haft sina byxor i 2år och även en massa på dagis men ändå inte ett enda hål eller sönderskavt. Super!

Imorgon blir det mamma och Vincentdag med sol i parken. Han ska få känna på gräset och pilla på löven!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: