Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ursäkta..

Kategori: Allmänt

..för en världssämst uppdatering idag.
Jag har verkligen inte fått 1 min över känns det som och inte ens hunnit med toalettbesök för bloggning.
Tar allt nu och skärper mig tills imån :)

Jag o S fick sovmorgon till 9 (!!) ;) Tack kära mamma för det. Barnen skulle naturligtvis upö tidigare så jag vaknade några gånger men behövde inte känna att jag skulle gå upp. Välbehövligt!

Vid 11 var vi i Lomma för att bada i deras badhus. Vi mötte upö världens bästa familj i form av (såklart) Malin, Nille o Isabel. Bad, bad, plask o lek blev det i över 1 h. Dom små började bli trötta men Neo ville bada mer. Goda unge! Helt fantastiskt var det och det blir en massa gånger till! Helt klart!






Härliga bilder från idag!

Direkt därefter körde S mig o Vincent till Lödde för en Me and I träff hos Lina. Fick äntligen träffa lilla Svante och det blev 2 plagg som fick flytta hit. Eller dom kommer på posten så snart får dom ett nytt hem. :)


Det bjöds på fika o kaffe och det var en trevlig eftermiddag!
S och Neo var på Center Syd så länge och efter 2 timmar promenerade jag dit.



Vi åkte hem till Malmö och när vi precis öppnat dörren kommer svärföräldrarna på besök och då blev det ännu mer kaffe och lek för Neo.

Efter städning och lite fix så har jag nu krupit ner i sängen för att sova. Är dundertrött! Imorgon är vi helt obokade jag o V så vi får se vad dagen bjuder på. :) Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: