Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

13 000 steg

Kategori: Allmänt

Yey! Jag har en stegräknare på mobilen som jag kikar på varje dag.
Enligt den ska man varje dag gå 10 000 steg! Jah tycker att jag går o går o går men några 10 000 steg har det aldrig blivit. Förrän i förrgår!!:) Då blev det 10 900 steg och idag (!!) blev det nästan 13 000 steg. :) Jippi!

😊

Det känns helt okej faktiskt - framförallt när det var snöstorm här!

Idag var vi ju på rytmik. Så mysigt det var! Lite sång och dans och lite hopp! Neo tyckte det var roligt märkte jag och han klappade på bra i sångerna! Min duktiga pojke :)


Efteråt ville han busa och springa av sig så det fick han göra en stund innan vi kilade hemåt.
Varje vecka, 30 min ;)

När vi lagat lite mat och Neo hadw ätit slängde vi in 3 maskiner tvätt och sedan begav vi oss till Caroli för lite handling av mat och sedan en runda till Åhlens. S behöver ju litw nytt nu när garderoben inte passar längre!:)
Hemåt, nattadw barnen, åt middag, packade ner julsakerna i kartonger och sedan på med en film..
Nu är jag helt slut och ska besöka John blund.
Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: