Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Burlöv med dom bästa

Kategori: Allmänt

En tur till Burlöv Center blev det istället för Åkarp. Träffade upp flickorna där istället för lite fika och strosande.
Så otroligt smidigt att åka dit. Kanske 3 min med tåg och 3 min prommenad. Toppen! Lugnt och skönt också då det inte är proppfullt där på dagarna!








Ja vad kan man säga? Låt bilderna tala sitt egna språk. ♡

Tog tåget från Burlöv till Emporia och mötte upp S efter jag gett Vincent lite käk. Blev storhandling på Willys där (sjukt bra och fräsch butik) innan alla grabbar åkte hemåt medans jag stannade kvar och färgade mitt hår och fixade mina naglar på mitt jobb! Yey, äntligen; )

Kom hem kl 20 och hann natta kidsen! Mat, städning och sedan PH på tv! Nu bingen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: