Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lördagen...

Kategori: Allmänt

Dagen har varit lugn. Vi skippade babyringen och begav oss ut på stan istället. Kilade in på MQ (jag hade en presentkort) och fick mig en superfin tröja som jag tittat på flera gånger.
En massa fönstershopping och frisk luft stod även på schemat.

Väl hemma blev jag yr och gick och vilade. Vaknade efter 40 min!!! hade visst somnat. Vincent väckte mig då även han sov innan dess.
En lugn kväll blev det också med lite lördagsgodis för Neo och ett bad för Vincent.



All tvätt är nu vikt och jag har packat in min åkpåse som ska få ett nytt hem i veckan.

Den sista Wallanderfilmen visades och lite gotte till det.
Nu är jag helt slut igen och ska nu blunda! Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: