Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Tordag o full fräs minst sagt!

Kategori: Allmänt

Även denna dagen har gått i ett.
Förmiddagen var lugn. Mys med grabbarna, städning, dusch, bädda, äta och när klockan blev 9.30 var dom supertrötta.
2 h vila innan vi gjorde oss redo för en promenad till Johanna o Viggo. Vincent i bärselen och Neo i vagnen kilade vi dit.

Lunch, kaffe, bus och härligt sällskap i flera timmar fick det bli.

Neo och Viggo busade ;)


När klockan slog 15 begav vi oss mot Rytmiken som ligger ca 5 min promenad från deras hem. Super!
Det blev en massa sång, ramsor och rörelser. Det uppskattades och Neo var glad och försökte sjunga med så gott han kunde ♡
När vi skulle gå hemåt tänkte jag se om Neo skulle orka gå en bit själv då han behövde röra på sig för att kunna sova gott nu i natt. Han var så otroligt duktig och höll min hand HELA vägen hem!!! Det tog ca 20 min att gå och han klagade inte något alls! Stolt mamma! 1,5 km med en massa övergångsställen till och med.

Hem och ge lilla V mat. Sedan kom S hem och vid 17.15 begav jag mig mot tåget och jobb till 20.00.

Tro ni att jag är trött nu? fy f*n! Ögonen rinner och kroppen la nu av. Så nu ska jag besöka John Blund!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: