Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

En massa...

Kategori: Allmänt

Då får jag erkänna att det är först nu jag har haft tid att blogga. Som vanlig försvann dagen snabbt men en supertrevlig dag med tusen saker att göra.
Morgonen började med frukost med bästa väninnan. Självklart på Espresso house ;) Ett par timmars snicksnack där innan vi begav oss mot triangeln för lite lite shopping. Jag fick äntligen införskaffat mig dessa fantastiska jeans till barnen. Som jag suktat efter dom!

Lite kik i butiker och sedan lunch. Mumma! En lång runda på donkan då Neo fick en burgare och vi satt och hade en ännu mysig stund.
Sedan hade klockan redan blivit mycket och vi fick kila mot Rytmiken. Lite dans och sång och Neo blev sååå glad när han fick träffa Juni. Som han längtat!:)
Hem direkt efteråt för att snabbt byta om och då kom S hem och även han tog på sig normala kläder och hela familjen åkte till Emporia och mitt jobb. Väl där klippte jag S och sedan åkte familjen hem igen medans jag stannade kvar och jobbadw till 20.
Tåget hem och sedan städ och nu ligger jag ÄNTLIGEN här. Ni förstår att jag ibte hunnit skrika här va?!:)



Småttingarna hade kul på lunchen 😊



Kommentarer


Kommentera inlägget här: