Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

😚

Kategori: AllmÀnt

Men ÄÄÄÄ vilken fin dag! Efter lunch fick jag trÀffa mina fina vÀnner som jag saknar ihjÀl mig efter nu nÀr vi inte ses sÄ ofta. Jag och V Äkte till Grand för att möta upp Isabell, Kamilla och Anna för en fika pÄ Espresso house. Sjukt mycket folk pÄ centret idag och vi ska inte tala om pÄ fiket. En otrolig tur och vi fick ett bord efter bara 5 min. :) Yey!

Ni som inte vet sĂ„ Ă€r dessa tjejer mina gamla kollegor frĂ„n jobbet jag slutade pĂ„ för 3 Ă„r sen. Underbara mĂ€nniskor!♡♡♡


NÀr vi kom hem har vi haft familjemys och lekt hur mycket som helst. Tacos till middag och jag har börjat med att sortera alla bebisklÀder. Dom ska lÀggas i storleksordning i kartonger sÄ dom lÀtt kan hittas och vara hÀr och bevaras. Imorgon Äker vi hemÄt efter 5 dagar hÀr. Faktiskt skönt att vara ivÀg men ocksÄ skönt att komma hem. Saknar Stoffe jÀttemycket och Àven bÀsta vÀnnen. Nu Plura- sen bingen!

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: