Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Shopping

Kategori: Shopping

Jag tog med mig småttingarna till Grand. Ett smärre projekt då vagn, bärsele, båda barnen skulle in och ut ur bilen ×2 helt själv utan hjälp. Funkade utan några sura miner, vilket var tur. Dock var der inte helt lätt att mäta Neos fötter, mäta skor och tillslut prova skorna på honom med en sovande Vincent i bärselen. Ganska varm blev jag, men tillslut fick ett par gympaskor följa med hem som är tänkta till dagis. Han hade bestämt innan idag att han skulle ha ett par svarta skor så det var en väldans tur att just dessa skorna endast fanns i svart. :)

En fika på Espresso house fick det bli men för min del endast wn festis då Vincent satt i selen. Då blir det inget kaffe här inte. Men det var mysigt för Neo hade varit duktig så vi hade lite mamma/barn mys på fiket.
Packa in vagnen, väskorna, barnen och tillslut mig själv innan vi körde hemåt.
Imorgon hämtar vi en bilbarnstol som ska få flytta in i deras bil. Vincent kommer inte kunna åka i babyskyddet hur länge som helst så jag hittade en hyfsat ny, fräsch och till bra pris. Kanon!

Nu ska jag, barnen och min mamma ut till lekparken för lite bus innan der blir mörkt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: