Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Söndag

Kategori: Allmänt

Även denna dagen har bjudit på fantastiskt vårväder. En förmiddag inne då barnen sov en lång förmiddagsvila. Neo vaknade först (!!) efter ca 1 1/2h och vi gick då till Moosehead för en lunch med hans morföräldrar. S fick vara hemma och vänta in Vincent och gav honom mat när han vaknade. Jag fick denna underbara maträtt i min mage


Jättestarkt men det godaste jag ätit på länge.

När vi ätit upp kilade vi till lekparken och Neo fick leka en massa. Gunga, rutschkana och leka i tåget stod på menyn. En lång stund var vi där innan S och V kom dit. Sega killar 😃
En fika fick det såklart också bli. Cafét vid lekparken är nu öppet och där tog vi oss lite kaffe och njöt av det härliga vädret.

Mina föräldrar tog tåget hem efter fikan och jag storstädade. Dammade av hela lägenheten från topp till tå, dammsög i de flesta rummen och vädrade för fullt.

En god natts sömn hade passat perfekt nu. Hoppas hoppas. (antagligen inte)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: