Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Uppe ned tuppen

Kategori: Allmänt

Ja här hemma är det då inget slappande trots att det är lördag. Upp vid 07.30 (varit vaken sen 07) och direkt upp och börja leka. Duplo och tågbanan stod på morgonens schema så varför inte? Även hejdåblöjaträning. Gick sådär. Några kalsonger blev blöta men vad gör det när man i alla fall försöker? Jag är iaf stolt ♡
Gröt till frukost och jag hann med en dusch av håret till och med trots två argbiggor till barn:) När jag kom in i sovrummet står Vincent upp i sin säng och skriker MAMMAAAAAA!!! med tårar i ögonen. Så upp i famnen och en miljon pussar fick det bli.

Nu sover barnen igen efter några sagor som vi läste i sängen. Jag tar mig en kopp kaffe och får väl vila ögonen i alla fall 20 min.

Stoffe är iväg på äventyr som vanligt så jag och barnen ska träffa Emma, Mimmi och barnen när mina barn vaknat. En dejt på stan och så får vi se var dagen tar oss. Blir nog en lugn eftermiddag/kväll med god mat, snacks och en film ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: