Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Vårstädning!

Kategori: Allmänt

Idag har vi två sjuklingar här hemma. Gossarna är snoriga och Neo hostar en massa. Ikväll blir det vc ännu en gång för vi behöver ny medicin. Inget hjälper. ..

Vi har haft en toppenmorgon. En massa lek och grabbarna har lekt ihop när jag börjat med vårstorstädningen. Neos rum, hallen och vårt sovrum fick jag helt klart med dammning, städning o damsugning. Vädrade en massa också så hoppas dammet försvinner ut. Även damsugit taket. Innan dagen är slut tänkte jag ha hunnit med båda toaletterna och köket med. Imorgon får det bli dom resterande två rummen. Måste ju hinna med att mysa och laga mat med. Hoppas på en kort runda ute också så vi alla får frisk luft.

Måste bara skrika ut: I natt sov Vincent bra! somnade snabbt om efter sina 5 amningar så några h blev det inatt! Yey!

Nu ska jag krypa ner hos min minsting och vila en stund ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: