Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Yeah

Kategori: Allmänt

Jag tror att jag helt missat nämna att för några dagar sen började han ställa sig upp helt i sin spjälsäng. Gärna ofta och mitt i natten. Duktiga gossen! Dessutom börjar en liten tandis tränga igenom lilla tandköttet nu. Aj aj pch gnäll har vo haft här hemma mycket men i natt (!!) så gnällde han inget! Åt 4ggr men somnade snabbt om igen! En glad mamma som fick sova lite bättre denna natten. Tack hjärtat!

En runda till dagis för att lämna Neo och sedan promenerade vi till Malmborgs för att handla mat till i veckan. Sedan direkt hem och nu har vi lekt och busat en massa. Jag har fått höra skratt som jag aldrig hört förut :) Älskling.
Nu kan han inte vara tyst längre- Mamma säger han hela dagarna och gissa om jag är stolt. Pappa har hab sagt några gånger men mamma är favisordet 💕

Kommentarer


Kommentera inlägget här: