Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Morgonen

Kategori: Allmänt

En jobbig natt och morgon har det varir här. Vincent har vaknat runt 7 gånger-ätit 4gånger av dom. Neo vaknade 2 gånger och 1 av gångerna ville han inte somna om. han ville bara sova bredvid mig och det gick ju inte då Vincent sov där. Så Neo gick med på att ligga i Vincents spjälsäng :) Efter nån h bar jag in honom till min mamma och då accepterade han det. Gulle!

Vid 8 gick jag till Caroli och köpte blöjor och gröt (till Vincent). Inte en enda blöja kunde jag hitta här hemma så det var bara att klä på sig o kila iväg. Knappt trött! :/
Nu kikar vi på Vasaloppet med en kaffe i handen och har en lugn morgon. Neo leker med sin brio tågbana och har gjort det i ca 1h nu. Otroligt! Vincent ålar omkring här och har ögonen på tvn mellanåt.

Här är jag o lilla V i natt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: