Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Full dag

Kategori: Allmänt

Helt slut. har inte alls prkat blogga idag. Natten var ett helvete. vi fick 2h o 20min sömn på hela natten. Barnen vaknade om vartannat och det var kaos. Neo kräktes och det var bara upp och duscha honom. Sen vaknade Vincent och ville äta igen.....

Jobb för min del mellan 11-14 och det var propp fullt. Roligt dock ;)

Hem och mötte upp familjen för lite frisk luft och sedan lek, bus, mat (för dom) och sedan storkok till Vincent i form av kyckling och en massa godsaker. Pju!

På stan bjöd dom på glass så jag och Neo tog oss vars en såklart :)




Nu sover barnen snart och det blir köpepizza för oss. Eller mig iaf. Stoffe som bantar får fixa annat. Helt jätteslut i huvudet är jag i alla fall.

Jag hinner nog vattna blommorna, vika tvätten och städa leksakerna innan maten så slipper jag det sen.


Denna kycklingrätten innehöll:
kyckling
morötter
äpple
squash
pasta
ärtor
persilja
dragon
spad från kokningen

Hoppas det passar sig för lillprinsen. Vi får se imån! Då blir det storkok av fisk tänkte jag. Tummen upp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: