Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Deklarera

Kategori: Allmänt

Då var det snart dags att deklarera. Lite krabb med min dekleration, men jag ska fixa det alldeles strax så jag också kan få lite pengar tillbaka=) Dock blir det inte förrän augusti eller så. Brukar annars få i juni. Men dom pengarna behövs nog mer i augusti i år faktiskt;)
Skönt att jag inte skulle betala något. + att eftersom jag kör varje dag kommer det bli lite extra i form av reseersättning. Perfa!

Kommentarer

  • Nils säger:

    Skönt med pengar tillbaka! Jag har inte fixat min deklaration ännu (paniken börjar komma smygande känner jag) men det ser ut som om jag får betala istället.

    2011-04-26 | 15:22:33
    Bloggadress: http://redovisning-uppsala.se

Kommentera inlägget här: