Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Förkyld!!

Kategori: Allmänt

Då har jag gått och blivit förkyld. Tror det kan vara första gången sen jag blev gravid? Drygt. Är redan jobbigt att röra sig och blir lätt anfådd...Nu ska man tydligen få det ännu svårare. Hoppas den inte blir långvarig i alla fall.
Det är ju så fint väder nu och då vill man ju vara ute men vågar inte klä av mig direkt ifall denna förkylningen håller i sig=(
Jag får ta och inhandla halstabletter idag så halsen i alla fall inte gör ont.

Kommentarer

  • Angelica - Isaacs mamma. säger:

    Tyvärr så brukar det vara så att förkylningen sitter i tills bebisen är ute har jag hört :( Själv har jag varit förkyld från och till i snart 2 månader, nässpray är min bästa vänn nu ;) hehe. Hoppas ni haft en härlig påsk!

    2011-04-23 | 07:38:27
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: