Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

J*vla ont.

Kategori: Graviditet

I 2 dagar har jag haft svin ont i fogarna. Har inte kunnat gå upp ur sängen själv. Det är så frustrerande! Igårkväll när vi skulle gå hem från restaurangen gick vi i snigelfart eftersom jag hade så ont så prommenaden tog 45min istället för 20. Stackars S;)
Hoppas det inte är ihållande och att det bara är nu en period. Det har ju nämligen varit så förut, och sedan har jag mått kanon ett tag och inte känt av det alls. Men man vet ju aldrig.
Nu börjar BF närma sig och bebis blir ju bara större. Så jag kanske inte har den turen att det släpper....Men jag är optimist!

Snart kommer S hem med mjölk, pålägg och lite smått och gott som han varit och handlat så vi kan äta frukost. (Jag får inte följa med eftersom jag går så sakta=))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: