Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Va??

Kategori: Allmänt

Vem går upp vid 8 på morgonen en lördag och tvättar??? Det måste vara ett pucko förmodligen. Ja, för det är jag. =/ Sambon skulle ändå upp då, men jag önskar att jag inte hade bokat så tidigt. Visst att jag hade kunnat skita i det men jag hade ju ändå vaknat av klockan och hade fått gå ner och byta tiden ifall jag skulle struntat i det.

Jaha, så idag gick jag upp innan lilleman. Han ligger fortfarande och sover. Måste ju dock lägga honom i vagnen eftersom han måste följa med ner och lägga in en ny tvätt snart =/ Känner mig dum som förmodligen kommer väcka honom.

Igårkväll somnade lillen vid ca 10, och jag blev inte väckt av honom förrän 4 (!!!!). Det är rekord! Hela 6 timmar! Jag gick inte och la mig förrän 01.00 dock, men ändå. Det finns hopp för min sömn =) Kanske blir fler sådana nätter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: