Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Foglossning?

Kategori: Graviditet

Idag ska jag hem. Bara inte vädret ställer till problem. Är lite
orolig för det..hmm
Verkar som det är snöstorm lite överrallt. Här har det snöat lite
till och från, och just nu är det stora flingor. =/
Orkar inte sitta på tåget så länge idag, så det får gärna vara i
tid och inga förseningar på vägen.
Inatt hade jag jättestora problem att sova. Vaknade hela tiden av
att så fort jag rörde mig fick jag ont. (verkar vara foglossning)
Det vill jag verkligen inte ha eftersom jobbet kan ta skada. Fixade faktiskt
en bra stol på jobbet idag så jag kan avbelasta mitt bäcken lite.
Ifall det inte blir värre klarar jag det galant men det blir lite jobbigt
att inte kunna sova riktigt pga det...=/
Men i natt ska jag sova!!!=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: