Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Inte mått illa på en vecka!=)

Kategori: Graviditet

Nu är det ungefär en vecka sen jag besökte toaletten för mitt illamående=) Det känns väldigt skönt, och nu hoppas jag att det har släppt för gott. Man tycker att det inte bör hålla i sig så länge men ibland har man den turen så att säga.
Jag var och tränade idag med Anna. Gick dock bara på löpbandet, men kändes ändå som jag har gjort något iaf!När jag var klar (efter ca 45-50 min) så märkte jag att foglossningen började spöka. Fick väldigt ont och hade lite problem att gå normalt. Men nu har det gått över. Får nog ta och införskaffa mig ett sådant bälte att ha. Ska till Barnmorskan på måndag och då tänkte jag prova ut en storlek till mig. Så kan jag beställa den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: