Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Träningskort är nu uppsagt!

Kategori: Allmänt

Idag sa jag upp mitt gymkort. Känns inte som jag kommer orka träna så
mycket längre fram. Man blir så trött eftersom jag jobbar till sex varje dag.
Kan träna hela mars ut också, men vi får väl se ifall jag orkar. Förhoppningsvis
blir det finare väder ute så jag kan ut och gå i stället. För på gymet går jag
ändå bara på bandet och sådana lugna saker nu.

Jag var i alla fall och tränade idag med Emma o Anna. Snacka lite skit
o gick lite på bandet o crosstrainer. =) Kände att det räckte (ca 1 timme).
Nu är jag väldigt trött. Tänkte att jag skulle sova lite tidigare idag, ifall jag
skule vakna så tidigt som jag gjort nu ett tag.

STI 09007 Löpband Ergo Fitness

Kommentarer


Kommentera inlägget här: