Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Trevlig kväll med vänner.

Kategori: Allmänt

Dagen igår var hektisk. Efter jobbet skulle jag ta tåget (19.33) till Malmö. När jag kom hem till Malmö så gick vi snabbt upp till lägenheten, käkade något litet, bytte om och begav oss till Emil, där det var en liten tillställning med fina vänner. Satt och drack vin, (inte jag då) och pratade massa. Var ett tag sen jag träffade några av dom som var där så det var kul.;) Jag passade på att ta lite foton då jag inte haft min kamera tillgänglig i veckan.
Vid ca halv 1 kom vi hem och då blev det bums i säng. Jag var jättetrött efter veckan, men ändå gick jag upp idag vid 9. Hmm... Något med kroppen. Kan inte sova länge på helgerna fast jag är jätte trött.





Trevliga killar;) Frank, André o Sebbe.










Fina Carro!








Sebbe, Vanessa o Emil






Kommentarer


Kommentera inlägget här: