Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Varit och fixat en massa idag. 28/2.

Kategori: Allmänt

Idag var en fixardag. Var ju först hos BM. Sen så kollade vi på nätet angående att byta BM till Malmö. Så jag ringde runt lite och har nu iaf gett mitt namn o adress, så jag skulle bli kontaktad snart igen. Så nu kan jag inte göra mer där. Bara att vänta och se.

Sen begav vi oss till stan och gick till mammas jobb för att låna skrivaren o kopiatorn. Fixade fram papper om havandeskapspenning och kopierade moderskapsintyget som ska skickas in till försäkringskassan. Chefen fyllde i papperna om havandeskapsp. så det är bara att skicka iväg. Jag själv ska fylla i mina papper i veckan var tanken.

Därefter blev det upp till salongen eftersom Stoffe var långhårig som attans. Så där blev det en rejäl klippning. Sen var mitt stackars bäcken helt slut så han fick köra tillbaka.

Dagen har varit fullspäckad, men det känns så bra. Nu har man fixat så mycket så en liten pust kan blåsas ut. Men lite saker är kvar, men inget som behövs att göras nu i veckan iaf. Tur det. Min hjärna hade annars strejkat.

Kommentarer

  • Albinamal säger:

    Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

    2011-11-17 | 10:36:27
    Bloggadress: http://albinamal.blogoom.com

Kommentera inlägget här: