Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Allas bebisar har kommit...

Kategori: Graviditet

utom min....

Det känns lite jobbigt måste jag säga. Även många som har BF efter mig har fått träffa sin små. Nu vill jag att min lillknodd också ska kika ut. Eller kanske inte idag - måste tvätta och städa först. Och vill gärna köpa gardiner med. Mmm...;) Men onsdag kanske?

Stoffes bror fick träffa sin lille kille i fredags på midsommarafton. Igår var vi där och hälsade på. Han var så fin och så söt :)

Imån är det 28:e och det första BF datumet vi fick på det första UL vi gjorde.
Annars är det 5 dagar kvar till vår "sista" datumet vi fick. Men som sagt, vi får se. Jag längtar i alla fall. ;)

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    Godmorgon snäckan..Er prins kommer snart det ska du se att han gör...Tiden kan vara lång den sista dagarna när man längtar så himla mycket..

    I dag blev allt inställt för jag kan inte sätta fingret på vad som fattas min prins,,han är helt slö i kroppen men äter bra så det är skönt..för han är dålig med maten anars.kan bara vara något tillfelligt som vi hoppas på..tänderna spökar lita med..Så här blir en lung hemma dag...kommer ta en runda i det fina sommar vädret sen när han har vaknat.Ha en skön sommar måndag.kram kram

    2011-06-27 | 10:36:39
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Du är inte ensam, min lille skit vill fortfarande inte ut. Känns som han kommer ligga kvar en stund till. Hoppas allt är bra med dig :)

    2011-06-27 | 10:44:18
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/
  • felicia - 19 år och mamma säger:

    ååh snartsnartsnart! lova att ta vara på bb-tiden! njut av varje sekund! för rätt vad det är har det gått flera månader och du fattar ingenting ;b



    sv: tårtan var tyvärr inte lika god som den såg ut.. tyckte inte jag i alla fall.. men det kanske är så med saker man gjort själv ;b

    2011-06-27 | 11:48:09
    Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: