Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Antagligen tröttaste dagen på ett år.

Kategori: Allmänt

Jag känner mig helt slut idag. Vaknade när S skulle gå upp (06.15) och kunde då inte somna om. Var uppe i kanske 1½ timme innan jag somnade om. Vaknade igen vid 12.00. Hade säkert kunnat sova några timmar till men kände att det fick räcka. Nu är klockan 14.30 och jag är helt slut igen. Har städat lite, lagat mat, och lite annat smått och nu vill jag bara sova igen. Orkar knappt hålla ögonen öppna...=/

Kroppen kanske förbereder sig med att behöva vila, men jag klarar inte av att bara vila hela dagarna. Måste ha något å göra. Har nu gått hemma i över 2 veckor, och börjar få myror i benen.
Jag skulle sprungit lite på stan idag var min tanke, men jag orkar verkligen inte. Hoppas jag är piggare imån, för då ska jag minsann ner en runda och kika på kläder och annat kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: