Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

BIKINI!!!

Kategori: Shopping

Jag gjorde nåt jag aldrig trodde att jag skulle göra denna sommaren. Köpa mig en bikiniöverdel. Tänkte att jag ändå inte kommer vilja visa mig utan linne/tröja, men sen tänkte jag lite längre..... Vi ska ju till sommarstugan och där är det ändå ingen som ser, så jag gjorde ett kap och handlade 2 st överdelar. =) Tycker dom var kanonfina, och dom var ändå på rean så det gör inget ifall jag bara använder dom några gånger. ;)

Kommentarer

  • Linn säger:

    Man tänker inte på hur mycket solen tar när man "inte solar"! Det röda gick som tur är över rätt fort! = )



    Åh, du är ju gravid i v 40, vad spännande!! = )

    Jag antar att ni längtar ihjäl er efter eran bebis!

    2011-06-29 | 14:38:11
    Bloggadress: http://linnerika82.blogspot.com
  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God kväll snäckan..Har varit hemma hos min mamma och myst i trädgården med massa bus ocj godsaker...

    Snygga överdelar..Ha en skön kväll söta.kram kram

    2011-06-29 | 20:51:37
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: