Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Brunch minsann.

Kategori: Allmänt

Efter barnloppisen igår bar det av för en brunch. Jag, Stoffe, Ola o Vanessa (o Charlie såklart) satte oss och åt en riktigt mumsig brunch. Efter 3 portioner var jag så mätt att jag höll på att svimma. Men riktigt gott var det. =) Det fanns allt möjligt att välja på, och det passade mig kanon.

Efter några timmar där följde dom med upp till oss och där blev det mys i ett par timmar. Charlie var en busig pojke och kunde inte hålla fingrarna i styr ;)





Första omgången med mat!!!



Omgång nr 2...



och sista omgången. 

Efter denna tallriken blev det en kopp kaffe och sen var jag mätt tills idag nästan ;) Det är bra att gå på brunch när man är gravid. Då får man i sig mycket mer och slipper lämna något..;)
Det ska bli vår söndagssyssla. Underbart gott.


Charlie mumsade i sig melon och jordgubbar för fullt!



Så fin familj!


 

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Oh, var e denna brunchen?

    2011-06-27 | 17:28:45
  • Annieh säger:

    på café gustav tror jag det hette ;) ligger på gustav adolfs torg.

    2011-06-27 | 19:12:23

Kommentera inlägget här: