Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

En uppdatering om fåglarna.

Kategori: Allmänt

=)
Jag har ju nu i flera veckor följt några fågelungar på granntaket. Dom blir större och större och för några dagar sen såg jag att alla tre hoppat ner. Dom kom dock inte så långt eftersom dom hamnade i rännan ca 3 meter ner. ;) Fortfarande har dom kanske 10-15 meter till marken.
När jag hörde att det regnade så mycket i natt blev jag så orolig för dom. Men jag vet att 1 i alla fall är kvar för nu spatserar den omkring fram och tillbaka ;)

Dom är så söta att jag blir tokig!Vill bara hjälpa dom med mat o tak över huvudet! ;) Men dom klarar sig nog alldeles utmärkt eftersom det i alla fall inte ligger någon död på marken nedanför.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: