Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Fika med fina Johanna

Kategori: Allmänt

Gick en runda på stan idag igen! =) Gick in på Benetton o även H&M. Blev lite mer inköp, och även till mig. Helt förvånande.

Men iaf....träffade Johanna vid 14.00 och så gick vi och fikade på ett mysigt café nära där jag bor. Jag fick till och med lite solbränna. Första gången min hud har visat sig i solen sen förra sommaren. Så jag känner mig lite nöjd. Man blir alltid lite piggare.

Det fick bli en kopp te och kladdkaka ;) MUMS.




Kommentarer

  • Coquina säger:

    Spännande att det snart är dags för förlossning för dig =) Ny tävling på min matblogg där du kan vinna fina priser från Bambino till din bebis =)

    2011-06-28 | 21:45:34
    Bloggadress: http://coquina.blogg.se/
  • Camilla säger:

    Du ser ut att ha det riktigt skönt i värmen! Jag är i vecka 38+1 och lider verkligen! Har gått upp 14 kg och det känns så väl, det mesta har varit nu på slutet då jag har svullnat ordentligt. Hoppas du får din lilla kille snart!

    2011-06-29 | 14:22:48

Kommentera inlägget här: