Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Fixar som vanligt

Kategori: Allmänt

Nu har jag tagit en liten paus i fixandet av lägenheten. Vi har precis väggfäst "bokhyllan" och mina dvdhyllor. Köpte en till igår, så jag nu har 4st. Ville ju ha uppe alla mina filmer. Så slipper jag leta så mycket ifall jag vill kika på någon.

Det känns som man aldrig blir riktigt klar. Bara står och stampar. Men när man kollar på bilderna som jag tog första dagen och jämför med nu så ser man stor skillnad. Men när man bor i det så tänker man ju inte på det på samma sätt.

Mmmm, måste också snart åka en runda till IKEA igen. Blev inte idag. Kanske imån eller till helgen? Lite saker kvar i barnrummet som ska inhandlas innan jag kan inreda allt.

Idag var jag duktig - blev en del tvätt. Men det är så skönt när man inte behöver vänta på att få en tvätt tid i flera dagar/veckor. Gick ner igårkväll och bokade till idag. Eftersom alla andra i denna fastigheten jobbar så passar det mig perfa när jag är hemma nu. Kan springa där nere när jag vill nästan=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: