Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Inatt ska jag sova i den nya lägenheten.;)

Kategori: Allmänt

Det ska bli lite spännande faktiskt. Hoppas jag kan sova riktigt och inte bli väckt av några fåglar eller grannar=) Kanske att bebis väcker mig, men då är det okej...;)

Det kommer bli mycket pyssel i lägenheten nu i helgen och jag vet inte ifall jag kommer kunna blogga något då. Vet inte hur det är med vårt internet faktiskt. Ska göra så gott jag kan.
Har något internet liggandes i nån låda som jag kanske kan fylla på med pengar ifall det andra inte funkar som det ska;)
Annars så lovar jag att försöka fixa det så snabbt som möjligt! Ska också bli en del bilder så småningom. :)

Kommentarer

  • Erika - Gravid Tvåbarnsmamma säger:

    Okej! Vad skönt. VIlken vecka är du i nu?



    Hoppas du sover gott i lägenheten! :)

    2011-06-03 | 19:33:15
    Bloggadress: http://www.minbebis.com/blogg/erikas

Kommentera inlägget här: