Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Mer av det goda.

Kategori: Shopping

Jag är sämst på att ta det lugnt. Jag har hört att vila är bra i slutet av graviditeten, men det vet jag inte hur man gör. Jag blir alldeles för rastlös och tycker jag slösar bort mitt liv på att ligga i soffan och glo. Jag sov länge idag så jag tycker jag känner mig utvilad nu. ;)

Har precis varit en runda på stan och handlat lite mer saker till bebis. Jag tycker sånt med hängseln är supergulligt, så det fick följa med 2 st olika sorter o storlekar med hem idag.
Köpte även en liten present till S brors bebis (som fortfarande är i magen). +10 dagar idag för dom, så senast söndag har dom sin lill* i sin famn. Mysigt =)

Detta fick i alla fall följa med hem idag:



Jag kikade även på lite inredning/leksaker och hittade lite som jag vill köpa..Tänkte släpa med mig Stoffe en dag så han får se. Är lite lådor som man kan ha leksaker i med olika motiv. Jättesöta. Vi skulle ändå köpa sådana lådor, men utan motiv. Kanske motiv blir lite finare. ?=)

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God kväll fina du...

    Har med svårt att inte ta det lungt..shoppa det är det bästa som finns speciellt när man hittar till sina små barn..Du om du gillar benitoons bebis kläder så får du 30% på kläderna där nu..handlade ett par mjukisar o en söt tröja till bebisen o en hood tröja till min prins..hade man inte haft så mycket käder sedan innan hade jag handlat mera..men men..gilla läget..hihi..

    Hoppas att du får en mysig kväll med din fina mage o man.kram kram

    2011-06-20 | 17:02:13
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    Söta inköp du har gjort i dag till din prins..Svar på din fråga det var mera liv i magen när jag väntade min pris men vissa gånger under dagen kan det var ful fart på bebisen o det kan göra små ont..hihihi--kram kram

    2011-06-20 | 17:02:51
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: