Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Idag är det onsdag igen. Vad ska man hitta på idag? Jag tror det får bli en fixar dag. Laga en del mat, baka, städa och sånt. Nu vet man ju inte när lillen vill komma och det vore skönt att inte ha det kvar då. Kanske ska springa ner en snabbis på stan. Vet lite som jag måste köpa.

Igårkväll gick vi till Linus o Madde för en myskväll. Det blev allsång på skansen, drack te och åt melon! Mycket trevligt. Helt perfekt en tisdags kväll. Så kvällen blev rätt sen men ändå är jag uppe nu ;)
Jag har sovit så gott dessa 3 dagarna. Bara vaknat för att besöka toan, och sen slumrat direkt igen. Det är helt kanon. Så ska det alltid vara. Hoppas lillkillen inte stor mig så mycket på nätterna sen ;) *önsketänkande* haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: