Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

BM idag.

Kategori: Graviditet

Då kom vi precis hem från Barnmorskan igen. Allt såg finfint ut som vanligt, och hon blev tydligen väldigt förvånad över hur bra järnvärde jag hade. Så det är ju bra. Magen följde kurvan perfekt så det kanske inte blir en jättebebis ändå. =) Återstår att se. Han var galen och vild när hon skulle känna på magen, och gillade inte alls henne..;)
Hjärtljudet låg på 143s/m och denna gången vågade Stoffe sig på att känna på bebis huvud när han tryckte på magen. ;)

Min rygg är fortfarande inte bra, men jag har tagit en alvedon så jag hoppas att dagen inte kommer bli en pina. Jag ska ju jobba 4 dagar till och då är det typiskt att jag ska sträcka mig nu. =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: