Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Då är det bestämt...

Kategori: Allmänt

Nu har jag bestämt mig. Jag fick avslag igen om grav. penning, och kommer då jobba en vecka till. Sen blir det mammaledighet för min del. Behöver vila mig en månad innan bebis är beräknad att kika ut.
Det känns som jag kommer klara det men jag märker verkligen att han växer som fasen i magen. Det börjar bli en riktigt tung mage att gå omkring och bära på.
Men än är jag inte trött på graviditeten. =) Känner mig ändå hysat pigg. Så det är skönt.


Beskedet som vi väntade på i veckan har kommit. Och där var det positiva besked! Dom väntar med att höja taket och stänga av vattnet i vår lägenhet tills vi flyttat, så stackars gravida tjej inte behöver kissa på sig o törsta ihjäl=) Så det gjorde oss såååååå lättade! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: