Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Gourmet frukost.

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag och då tänkte jag lyxa till min frukost lite extra. Det fick bli chili con carne, knäckebröd med kokt ägg och lättmajonäs, en kiwi, ett päron, te och vatten. Låter inte helt fel va?=)

Jag har ju blivit nyttig som få nu under graviditeten, så vi får se hur det blir sen när bebis kikar ut. Kanske blir som förut- skippar frukost och bara äter när jag är hungrig. Nu äter jag med jämna mellanrum och gärna 3-4 frukter om dagen. Grönsaker VARJE dag och inte ofta snacks och sånt.
Är dock inte ens sugen på onyttig mat, och det underlättar naturligtvis!!;)

Det är ju ändå lördag, så jag kanske blir lite sugen på chips ikväll, vi får se.



                                    Smaklig måltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: