Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Grrrr arg på byggarna!!!!!!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Alltså, jag var så arg innan att jag förmodligen kunde gått och skrikigt på dom!! Dom bygger om i vår fastighet (på vinden som ska bli lägenheter - vi bor nu högst upp, och även fasaden utanpå.) Det borras och klampas och bonkas så jag blir så förbannad. Jag tror att dom snart ska ramla genom taket och in i vår lägehet, för inte fan är dom försiktiga när dom går heller. Dom drar och sliter i tunga förmål så det gnisslas i mina öron. =/

Utanför fönstret borras det och hamras och sånt skit hela tiden. Hade öronproppar men jag kunde ändå höra genom dom. Helt otroligt.

Och det värsta är att dom börjar klockan 7.00 och det är faktiskt LÖRDAG idag. Men bryr dom om sig om det? Nej, verkligen inte. Blä, blir så arg. Tänkte att jag skulle få en liten sovmorgon efter en veckas jobb. Är ju trots allt i v 33. Men nej nej.

Kommentarer

  • Angelica - Isaacs mamma. säger:

    Nej fy fan vad jobbigt! Du får be dem visa lite respekt iaf tycker inte att du ska "stå ut" med det :( Usch vad dålig stil..

    2011-05-07 | 17:27:27
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: