Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Måndag heeeela dagen iväg....

Kategori: Allmänt

Jag hade faktiskt inte tid i en sekund att sitta på nätet igår. Vi steg upp vid 06.15 och hämtade upp Ola o Vanessa vid 07.00. Dom skulle lämna av Charlie på dagis då.
Sen begav vi oss till Ullared och kom inte till Malmö sen förräns 8 på kvällen. Direkt därefter åkte vi till S föräldrar och lämnade av allt vi köpt där, eftersom vi inte får plats i vår lägenhet med alla kartonger och skit=) Så sakerna får stå där i 2 dagar nu innan vi flyttar.
Och när vi lämnat våra saker där så åkte vi till Ola o Vanessa igen för att kika på film. Vid kvart över 11 var vi sen hemma och var då så trötta att vi somnade direkt=)

Jag är vaken redan eftersom jag som vanligt blev väckt av dom j*vla byggarna som ska bakna hela tiden. Öronproppar hjälper ju inte då hela lägenheten skakar av deras skit. Men detta var sista morgonen som dom kan väcka mig=) Ikväll åker jag till Småland och stannar där över flytten och kommer sedan hem igen på fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: