Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Nu börjar det likna nåt.

Kategori: Allmänt

Det minskar för varje sekund med saker här i lägenheten. Massa kartonger är uppradade och det är rätt stökigt=/ Och nu får jag inte hjälpa till mer med packningen. Eftersom ryggen ställer till det lite känner jag mig helt lat o slö. Jag vill så gärna packa ner, men har fått stränga order av mannen att låta bli=/ Får väl lyssna då kanske.

Vi tog ner resten av mina saker igår men vi körde dom till S föräldrar och ställde dom där. Är ju bara 10 dagar ändå, så det var skönt att det gick bra. Så slapp vi bära upp det till oss.


Vårat kök. Knappt så jag kommer fram med magen=)



Hallen. Ganska tom...



Vardagsrummet. Tv:n o soffan är kvar än så länge.



Andra sidan av vardagsrummet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: