Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Nu har jag börjat flyttpacka...

Kategori: Allmänt

Jag började nu idag lite smått med packningen. S låter mig inte göra så mycket, men jag fick tillåtelse att gå igenom mina kläder;) Och allt som jag inte ska använda (och inte KAN använda)innan flytten rensar jag ut. Just nu ligger allt på sängen och det ser bara liiiite stökigt ut.
Men då blir det gjort i alla fall.


Då är detta bara sånt som ska rensas ut. Och nästan lika mycket finns i Småland som jag använder som "jobbkläder". Visste inte att jag hade så mycket kläder......Kanske ska rensa ut???=)


Tänkte också ta och packa ner mina DVD filmer när han kommer hem. Så får han fixa lådorna. Eftersom han jobbar på flyttfirma så vet han hur det ska packas som bäst... Så jag inte kommer och förstör nåt;) Tror det är runt 400st DVD filmer- om inte mer så det kan ju ta en stund. Av alla dom filmerna har Stoffe 2 st!=)


Bebis alla kläder o saker ska också nerpackas och direkt när vi flyttat blir det tvätt av kläderna. Kläderna som ska ner i BB väskan får inte packas ner, utan får vara framme ifall det skulle vara så att skrutt vill titta ut innan vi hunnit flytta. Lite jobbigt att leta i kartonger med värkar...haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: