Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Packa ner det sista i Småland...

Kategori: Allmänt

Det håller jag på med nu. Det sista som inte fick plats i lägenheten av mina saker och som fortfarande är i småland packas nu ner i kartonger och ska med till den nya lägenheten. Sakerna ska dock inte med förrän nästa helg, men det känns som att det kan vara dags att börja. Nu denna veckan som kommer kommer det knappt finnas tid för packning.
Så jag känner mig duktig som börjar så smått i alla fall=)


Jag håller nu på att tvätta också. Bebis kläder - som ska in i BB-väskan. Vill inte tvätta det i den allmäna tvättmaskinen som alla har tillgång till som bor i vår fastighet...Blir ju perfekt att göra det nu hos föräldrarna. Var också och köpte parfymfritt tvätt o sköljmedel.

Så idag är en liten pysseldag/fixdag. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: