Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

En trevlig dag

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft en toppendag i Växjö. Jag o Neo åkte tåget vid halv 1 tiden. Inne i stan träffade vi Emma, Isabell o Anna. Vi satt o åt god mat =) Neo somnade inne på restaurangen. Så snällt av honom.

Sen gick jag o Emma en runda på stan. Och sen byttes Emma ut mot mamma. Så blev det några enstaka plagg till Neo. Han har ju knappt några kläder i st. 68, så det får man köpa lite. För det kommer han ju snart kunna använda.

Nu ikväll blev han glad som attans och busade i flera timmar innan han slocknade i min säng. Där kan han få ligga till jag ska sova ;)

Imån åker vi hem och då blir det med bloggande och bilder. Nu har jag ju ingen sladd med mig så kan tyvärr inte bjuda på några bilder alls. =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: