Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Födesledagspresent!

Kategori: Allmänt

Idag blev jag väldigt överraskad! Stoffe hade sagt för länge sen att vi skulle äta middag hos hans föräldrar efter babysimmet idag. Väl nere vid bilen hoppade Emma, Henke, Tina, Johan o Anna ut ur bilen bredvid. Jag fattade ingenting och det tog ett bra tag innan jag förstod vad som hänt..haha ;)

Dom skulle kidnappa mig på en tripp till Danmark och Tivoli på deras julmarknad. Det var en helt fantastiskt dag/kväll!Fina ljus, julprylar och stämning! Jag fick med mig lite vinster från hjul och köpte även lite julprylar.

Men en sak förstår jag INTE. Barnvagnar är inte välkomna på restauranger. Så att äta pårestaurang när man har en liten där går inte. Vagnen ska vara parkerad utanför!! Det är det dummaste jag hört i hela mitt liv. Jag var såarg att jag kokade. Dom hade gärna fått betala min vagn ifall den blivit stulen!!! Som tur var fick vi efter har kollat på många ställen ta med oss liggdelen. Så vi fick haka av den så att Neo slapp ligga ute i kylan själv (!!!) Ja eller hur tänkte dom??
Vi hade med oss ett blocklås så vi hakade fast den i ett stort hjul utanför. Dom andra vagnarna bara stod där. Skitlätt att sno en...=/ Nä fy sånt kan man blir galen på!

Men förutom det hade vi en underbar dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Ja det är helt sjukt att man på vissa ställen inte får ta med vagnen in...



    Liam ligger ganska mycket över "normal" kurvan i vikten men nu börjar den "plana ut sig" för att han börjar vara mer aktiv och hoppar och stutsar hela dagarna :)



    Han är så söt er lilla kille. Hoppas allt är bra med er.

    2011-11-21 | 00:05:31
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/
  • Angelica säger:

    haha, ja det har du rätt i. Speciellt när de var nyfödda fram till ca 3 månader. Det kvittade ju om man precis nattat dem så vaknade de ändå såfort man skulle äta. Haha. :)

    2011-11-21 | 22:20:32
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: